Bookingbetingelser

Du bedes checke på din online-kontor eller faktura, at den bookede aktivitet, dato og tidspunkt er som aftalt. Ved booking af flere events forbeholder SuperEvent sig retten til at tilpasse/ændre rækkefølgen af de bookede events.

Adresse for EventCenter:

SuperEvent: Tæbyvej 3-13, 2610 Rødovre. Der er masser af gratis parkeringspladser lige foran vores EventCenter, og der er gode offentlige transportmuligheder. Der vil altid være en instruktør i vores EventCenter senest 15 min. inden arrangementstart. Mødested er hos SuperEvent, Tæbyvej 3. Ved ankomst til SuperEvent bedes alle deltagere registrere sig med deres mobiltelefonnummer, for at sikre at alle gæster får praktisk information om arrangementet og derved den bedste oplevelse.

Betaling (Med mindre andet er skriftligt aftalt i en særskilt kontrakt eller ved en B2B-firma-aftale, gælder følgende betingelser):

Bookinger af FunEvents & Breakout Rooms kan bookes online på vores hjemmesider.
Kontakt os gerne på tlf. 3871 1717, hvis I har brug for hjælp eller vejledning i forbindelse med booking.
Særlige tilbud på f.eks. Event-pakker til Blå Mandage eller Børnefødselsdage skal bookes via henvendelse pr. mail eller telefon.

Det er muligt at betale med Dankort ved online bookinger. Alle priser er angivet i DKK & beløbet for din booking trækkes fra din konto ved booking.
Hvis du afbestiller indenfor fristen i vores betingelser, vil beløbet automatisk blive tilbageført til det dankort, der er betalt med.

Det er også muligt, at betale med MobilePay 4158 1717.

Firmakunder kan betale med dankort online eller evt. via særskilt fremsendelse af faktura til betaling.

Der kan også betales via elektronisk faktura & EAN-nummer.

Kontakt os for aftale omkring særlige betalingsbetingelser, såfremt de er tale om booking af firmaarrangementer, firmafester, teambuilding eller leje af udstyr eller hvis samlede bookingbeløb overstiger kr. 5000,-.

Aflysning eller ned-justering i tid på events (Med mindre andet er skriftligt aftalt i en særskilt kontrakt, gælder følgende betingelser):

Bookinger foretaget mindre end 3 uger inden arrangement-dato er bindende og ikke kan aflyses eller ændres.
Afbestilling af booket tid skal ske SKRIFTLIGT senest 21 dage inden arrangementet (det er IKKE nok at ringe med en aflysning).
Ved aflysning 7-21 dage før arrangementet betales et gebyr på 25% af fakturabeløbet (dog min. 500,- i administrations-gebyr).
Ved aflysning 3-7 dage før arrangementet betales et gebyr på 50% af fakturabeløbet (dog min. 500,- i administrations-gebyr).
Ved aflysning 1-3 dage før eller samme dag som arrangementet er booket til, beholdes hele fakturabeløbet.

Særlige betingelser ved aflysning af større ordrer: 
Bookinger foretaget mindre end 3 uger inden arrangement-dato er bindende og ikke kan aflyses eller ændres.
Ved ordrer over kr. 5.000,- gælder desuden at aflysning eller ned-justering skal ske senest 7 dage efter booking, ellers betales et gebyr på 50% af fakturabeløbet.
Ved ordrer over kr. 5.000,- gælder desuden at aflysning eller ned-justering skal ske senest 21 dage inden arrangementet, ellers beholdes hele fakturabeløbet.

Totalarrangementer med spisning, samt Teambuilding & VIP-pakker med person-betaling (aflysning):

Bookinger foretaget mindre end 3 uger inden arrangement-dato er bindende og ikke kan aflyses eller nedjusteres i antal.

Ved bookinger foretaget med mere end 3 uger til arrangement-dato gælder følgende:
Afbestilling eller nedjustering af antal kuverter kan ske indtil 5 dage fra booking uden nogen beregning.

Ved afbestilling af arrangement efter denne dato, afregnes som følger:
Indtil 6 uger før arrangementsdato afregnes 25% af det samlede fakturabeløb.
Fra 6 uger indtil 3 uger før arrangementsdato afregnes 50% af det samlede fakturabeløb.
Det fulde fakturabeløb afregnes ved afbestilling senere end 3 uger før arrangementet.

Totalarrangementer med spisning, samt & Teambuilding & VIP-pakker med person-betaling (justering af antal kuverter)

Bookinger foretaget mindre end 3 uger inden arrangement-dato er bindende og ikke kan aflyses eller nedjusteres i antal.
Justeringer i antal skal altid ske SKRIFTLIGT.
Den samlede justering i det bestilte antal kuverter, kan makismalt samlet udgøre 15% – ved større nedjustering kan det betragtes som en aflysning.

Justering af kuverter kan foretages som følger, med mindre andet er aftalt skriftligt (Gælder udelukkende for forplejning – ikke for eventforløb):
Fra bookingdato indtil 3 uger før arrangement kan der justeres op/ned i antal kuverter med 15% af det antal der fremgår af ordren.
Fra 3 uger før arrangement til arrangement-dato, er det kun muligt at justere op i antal kuverter, og kun såfremt pladsforhold tillader det.

Mad & Drikkevarer:

Egne mad- & drikkevarer må IKKE medbringes i vores EventCenter – dette skal venligst overholdes !!! (kage kan medbringes til børnefødselsdage).
Det er muligt at købe kolde drikkevarer i SuperEvents bar før, efter og under arrangementet til fornuftige priser.
Det er muligt ved booking at forudbestille sandwich eller buffeter – se aktuelt udvalg og priser på vores: Menu-kort

FunEvents & sikkerhed:

Event-sport er at sammenligne med almindelige sportsgrene. Her kan man komme til skade hvis man er uheldig. Hvis man ikke er indforstået med dette, bør man ikke deltage i aktiviteten. Det er en god idé at medbringe en skifte T-shirt. Til FodoldEvents (undtaget BungeeFodbold) skal der medbringes indendørs sko!
Af sikkerhedsmæssige årsager er det ikke tilladt at deltage i arrangementet, hvis man er påvirket af alkohol, medicin eller andre euforiserende stoffer.
SuperEvent forbeholder sig retten til at afvise deltagere, uden reduktion i prisen, hvis det vurderes, at de kan udgøre en risiko for sig selv eller andre ved at deltage i aktiviteten.
Ved leje af udstyr foregår alle aktiviteter på eget ansvar. SuperEvent’s faciliteter er godkendt af vores forsikringsselskab, vores udstyr er godkendt af Force Technology, hvor dette kræves.

Udlejning eller booking af events ud af huset med instruktør:

Hvis du har lejet udstyr, så læs venlist vores: LEJEKONTRAKT (Lejekontrakt udfyldes på dagen ved levering/udlevering af udstyr).

Plads- og tilkørselsforhold og andre specielle forhold ved leje. Se pladskrav på www.SuperLEJ.dk afhængig af hvilket event du har booket.
BEMÆRK!!! Arrangementet kan IKKE afholdes udendørs, hvis det regner. Det er Jeres eget fulde ansvar at finde et egnet sted i tørvejr i tilfælde af regn.

Hvis der er bestilt levering i forbindelse med leje, eller arrangement ud af huset, skal der være gode tilkørselsforhold og gratis parkering for varebil i umiddelbar nærhed af stedet hvor udstyret skal opstilles. D.v.s. ingen trapper eller stejle strækninger.

Der SKAL være minimum 1 stærk person til at hjælpe med at bære ved levering & afhentning af hoppeborge & eventudstyr.

Når oppusteligt udstyr benyttes udendørs og bliver vådt pga. regn, sne, dug etc. skal der betales et gebyr for tørring af udstyr på kr. 500,- pr. enhed. Ved leje af udstyr skal udstyres skal returneres ordentligt rengjort (se lejekontrakt). Der kan tegnes forsikring vedr. returnering af vådt udstyr.

Spørgsmål?

Hvis der er spørgsmål, som ikke er besvaret i denne skrivelse, eller på vores hjemmeside, så kan I kontakte SuperEvent på mail:
post@superevent.dk eller tlf. 3871 1717 (hverdage kl. 10-16). Se desuden vores ”FAQ” (ofte stillede spørgsmål & svar).

SuperEvent ønsker Jer et godt arrangement – I kan godt begynde at glæde Jer!

Ved accept af tilbud pr. mail, eller betaling af faktura bekræftes det samtidigt at ovenstående betingelser er gennemlæst og forstået.