EventCenter & Faciliteter

SuperEvent ApS råder over gode og fleksible faciliteter på 2000 m2 Fest- & EventCenter  i Rødovre, lige ved Damhusengen, kun 6 km fra København C.

Vores faciliteter byder opå mange muligheder, når der skal afvikles firmaarrangementer som Teambuilding, FunEvents, Møder, Firmafester og Julefrokost eller private arrangementer som Polterabend, Blå Mandag osv. Det hele kan afvikles under samme tag på vores adresse Tæbyvej 3-13, 2610 Rødovre.

Ved besøg i SuperEvents EventCenter får I ikke problemer med at finde parkeringspladser, vi råder over ca. 40 pladser hvor det er gratis at parkere. Og det er også muligt at parkere på selve Tæbyvej uden afgift.

Når vejret er med os og solen skinner, er det dejligt at kunne opholde sig lidt udendørs. Vi har et udeområde tilknyttet vores faciliteter, hvor I kan slå jer ned på bænke og borde og nyde en sandwich og kolde drikkevarer fra vores Bar/Café. 

Fleksible faciliteter

Vi bruger vores faciliteter og EventCenter meget fleksibelt, så vi bedst kan imødekomme de ønsker vores gæster har for netop deres arrangement. Så lad os endelig høre omkring jeres ønsker for jeres næste firmaarrangement så sætter vi et uforpligtende tilbud sammen til jer.

Ring eller skriv til os for at lave en aftale om et møde hvis I ønsker at se faciliteterne og mulighederne.

  • Festsal
    Den store festsal på ca. 600 kvm kan rumme 280 spisende gæster. Festsalen er flot og lys, med trægulve og hvide sænkede lofter med ovenlysvinduer. Det store åbne rum giver jer mulighed for at afholde større møder eller foredrag eller afslutte dagen med en dejlig middag og fest.
  • sommerfest
    Bar & Café
    SuperEvent har en velassorteret bar hvor der kan købes øl, sodavand, kildevand og energidrik til fornuftige priser. Derudover kan vi sørge for lækre sandwich, der bliver leveret af vores kvalitetsleverandør. I har også mulighed for, at bestille Morgenbuffet, Frokostbuffet og Middagsbuffet til arrangementer hos SuperEvent
  • Eventhaller
    Vores 2 eventhaller på hver især 500 m2 giver gode muligheder for afvikling af TeamØvelser og FunEvents. Vi har stor kapacitet og kan i vores faciliteter afvikle underholdning bestående af TeamØvelser eller FunEvents for op til 280 deltagere.
  • Mødelokaler
    Ved mindre grupper kan møder holdes i et af vores to mødelokaler. Det lille mødelokale på ca. 24 m2 kan rumme ca. 8-12 personer. Det store mødelokale på ca. 80 m2 har plads til max. ca. 50 personer. Skal I opdeles i flere grupper, er der også mulighed for, at sidde i vores Café eller Festsal. Festsalen er desuden velegnet til store grupper og foredrag.
  • Anretterkøkken
    SuperEvent samarbejder vi med den dygtige cater Durlevs Gourmæt. Vi har et stort anretterkøkken, så kokken kan komme og anrette middagen inden I går til bords. Vores buffeter kan bestilles fra 20 personer og opefter.