Julefrokost – FAQ (Spørgsmål & Svar)

Kom med til årets Julefrokost 2017 hos SuperEvent!

  • Masser af sjov underholdning
  • Dejlig hjemmelavet julemad
  • Glade gæster i julestemning
  • Diskotek og julefest
  • Gratis Shuttlebus til KBH
  • Årets sjoveste julefrokoster!
  • Billet-priser fra kr. 796,- ekskl. moms

FAQ for Julefrokost hos SuperEvent

  1. Hvilke FunEvents kan vi prøve, når I åbner til Event-hallen?

    EventHallen åbnes kl. 21-24 og I kommer til at prøve: LokumsRæs, Mini-racing/racerbane, FodboldPool, Sjov med PromilleBriller & Ekstra langt bordfodbold.
    Vi har et system, så I undgår, at stå i kø for at prøve de forskellige FunEvents. I skriver jer blot op på events i et bestemt tidsrum. Dette sker på dagen, når der åbnes ind til vores EventHal. På denne måde kan alle gæster prøve de FunEvents de ønsker!
    Der er instruktører på aktiviteterne, som forklarer evt. regler og procedurer. Det er helt frivilligt om man vil deltage i aktiviteterne – det er også virkeligt morsomt, blot at kigge på de andre feststemte gæster.

  2. Kan vi booke en lukket fest / firmajulefrokost, kun for vores firma?

    Hvis I er nok gæster, kan vi arrangere en “lukket” firmajulefrokost kun for jeres firma/selskab, f.eks. på en ikke annonceret dato.
    Det er også muligt ved større selskaber, at booke en lukket fest på en annonceret dato, såfremt der endnu ikke er solgt billetter til denne dato.
    Ved lukkede arrangementer er kapaciteten op til 430 gæster afhængig af julearrangementets sammensætning & program.
    Kontakt SuperEvent for at høre mere om mulighederne.

    Bemærk venligst at I ALTID har jeres egen borde & base og faste pladser under hele arrangementet, når I booker billetter til julefrokost hos SuperEvent, hvor I er en del af et større arrangement.
    Det vil være også muligt, at få jeres eget lokale – afhængig af deltagerantal og dato. Kontakt os for at høre om mulighederne! 

  3. Kan vi afholde julefrokosten på en anden dato end de annoncerede dage i november/december?

    Ja, vi kan sagtens sammensætte et lignende program til firmajulefrokost på en anden dato, f.eks. kan I holde jeres egen julefrokost i november eller en forsinket julefrokost i januar – kontakt SuperEvent for at høre mere om mulighederne.

  4. Er der andre gæster til Julearrangementet hos SuperEvent?

    Ja, der er plads til ca. 250 gæster og dermed mulighed for at møde en masse andre feststemte mennesker, men I sidder naturligvis ved jeres eget bord sammen med jeres kollegaer/venner.
    Der er typisk 150-250 gæster pr. aften og det giver en fantastisk god stemning uden at julearrangementet bliver alt for stort og upersonligt.
    Hvis I er nok gæster, kan vi arrangere en fest kun for jer, f.eks. på en ikke annonceret dato. Eller, hvis I er hurtigt ude, kan I evt. booke hele festen på en annonceret dato – kontakt SuperEvent for at høre mere om mulighederne.

  5. Får vi vores eget bord og base?

    Ja, jeres selskab sidder sammen ved jeres eget bord. I beholder bordet hele aften – på denne måde har I jeres egen base. Bemærk venligst at det ikke er tilfældet ret mange steder, at man beholder sit eget bord hele aftenen.

  6. Vi ønsker "Fri bar" – er dette muligt?

    Det er muligt at bestille Fri Blød Bar og/eller Fri DrinksBar til byens bedste priser til alle julefrokost-arrangementer hos SuperEvent.
    Billetpris for julearrangement hos SuperEvent koster kr. 696,- ekskl. moms på lørdage & kr. 796,- ekskl. moms på fredage.
    Fri Blød Bar under middagen kl. 1800-2100: Kuvertpris: kr. 100,- ekskl. moms
    7,5 timers Fri Blød Bar under hele arrangementet kl. 1800-0130: Kuvertpris: kr. 200,- ekskl. moms
    5 timers Fri DrinksBar kl. 2030-0130: Kuvertpris: kr. 140,- ekskl moms
    7,5 timers Fri Blød Bar & 5 timers Fri DrinksBar: Kuvertpris: kr. 340,- ekskl. moms

    Læs mere om Billetpriser & Fri Bar på dette link: Billet Priser
    OBS: snaps, alcopops, specialøl og lignende er IKKE inkluderet i blød fri bar.

  7. Hvad er med i Fri Bar, og hvordan foregår det?

    Fri Blød Bar: Husets Rødvin, Husets Hvidvin, Tuborg, Carlsberg, isvand og sodavand.
    På dette link kan I se priser og sortiment til julefrokost inkl. husets rødvin & hvidvin: Priser på drikkevarer.
    Derudover har vi også andre vine, hvor der kun betales prisforskellen fra husets vin til den valgte.

    Fri DrinksBar: 4 cl. Bar-drinks – Tequila Sunrise, Isbjørn, Filur, Brandbil, Vodka/Æble/Juice, Vodka/Cola, Gin/Lemon, Gin/Tonic, Whiskey/Cola, Rom/Cola

    Under middagen vil SuperEvents personale sørger for, at I har drikkevarer hele tiden. I behøver derfor ikke at rejse jer op hver gang.
    Under jeres FunEvents og resten af julefrokosten går I bare op i baren, hver gang I mærker tørsten trænge sig på. Baren er godt bemandet, så alle gæster hurtigt kan blive forsynet med drikkevarer.

  8. Hvordan booker eller reserverer vi billetter til julefesten?

    Vi skelner imellem “Reservation” og “Booking”, hvor en reservation er uforpligtende og en booking er bindende.
    I kan reservere billetter på tlf. 3871 1717. En reservation er gældende i 5 dage, hvorefter I skal beslutte, om I ønsker at booke.
    I kan booke billetter på tlf.: 3871 1717. Ved booking fremsendes ordrebekræftelse, hvor der skal indbetales et depositum før bestillingen er gældende.
    Det er muligt at justere i antal kuverter efter booking, men bestil altid KUN til det antal I er sikre på at blive, så I ikke risikerer at skulle betale for gæster der ikke kan komme med til festen. Se i øvrigt vores bookingbetingelser.

  9. Jeg er i tvivl om hvor mange gæster vi bliver – kan jeg afbestille billetter og/eller justere i antal kuverter?

    Ja, I kan kvit og frit afbestille billetter 5 dage fra booking
    Dog gælder, at bookinger foretaget mindre end 3 uger inden arrangement-dato er bindende og ikke kan aflyses eller nedjusteres i antal. Det er muligt at justere i antal kuverter efter booking, men bestil altid KUN til det antal I er sikre på at blive, så I ikke risikerer at skulle betale for gæster der ikke kan komme med til festen. Se i øvrigt vores bookingbetingelser.

  10. Hvornår skal der betales for bestilte billetter?

    Ved bestilling online kan der betales ved booking med f.eks. dankort eller mastercard eller via fremsendelse af særskilt faktura med følgende betalingsbetingelser:
    Ved booking til 10 eller færre kuverter, skal der betales 5 dage fra booking.
    Ved booking fra 11-30 kuverter skal der indbetales et depositum på 25% af ordrebeløbet 5 dage fra booking og restbeløb betales 6 uger inden arrangementdato.
    Ved større bookinger (over 30 kuverter) skal der betales 25% ved booking, 25% 6 uger inden arrangementdato og de resterende 50% skal indbetales senest 3 uger før arrangementdato.
    Kontakt os for evt. særaftaler ved større bookinger!

  11. Hvad er jeres afbestillingsbetingelser?

    Bookinger foretaget mindre end 3 uger inden arrangement-dato er bindende og ikke kan aflyses eller nedjusteres i antal.

    Ved bookinger foretaget med mere end 3 uger til arrangement-dato gælder følgende:
    Afbestilling eller nedjustering af antal kuverter kan ske indtil 5 dage fra booking uden nogen beregning.

    Ved afbestilling af arrangement efter denne dato, afregnes som følger:
    Indtil 6 uger før arrangementsdato afregnes 25% af det samlede fakturabeløb.
    Fra 6 uger indtil 3 uger før arrangementsdato afregnes 50% af det samlede fakturabeløb.
    Det fulde fakturabeløb afregnes ved afbestilling senere end 3 uger før arrangementet.

    Se vores bookingbetingelser HÈR

  12. Der er gæster i selskabet der ikke spiser svinekød, er det også en julebuffet for dem?

    Der er kun to ting i buffeten, som er svinekød og det er flæskesteg og leverpostej. Således vil der stadig være meget at vælge imellem fra julebuffeten. Fisk & fjerkræ er halal-slagtet.

  13. Er det muligt at bestille vegetarmad?

    Ja, i forbindelse med din bestilling skal du blot oplyse om hvor mange kuverter det drejer sig om, så sørger vores køkken for at vegetariske alternativer bliver serveret ved jeres bord.
    I år er vegetar-platten fra Durlevs Gourmæt: Grøntsags-tærte med hytteost, Svampe-timbale, Marineret baby-peber med gedeost, Kålsalat med sesam og honning, Hummus og Oliven.

  14. Vi har deltagere under 18 år – er det ok?

    Det er OK, at deltage i Julefrokost hos SuperEvent, hvis man er under 18 år. Dog serverer vi ikke alkoholiske drikke til disse gæster.
    Kontakt os for mere information!

  15. Hvordan er bordene dækket op?

    Jeres selskab sidder sammen ved jeres eget bord. I beholder bordet hele aften – på denne måde har I jeres egen base. Bemærk venligst at det ikke er tilfældet ret mange steder, at man beholder sit eget bord hele aftenen.

  16. Er der musik til jeres arrangement?

    Der er musik (afdæmpet) under middagen. Klokken 21.00 startes diskoteket og der vil være DJ, som spiller op til dans, samt dansegulv. Vores DJ sørger for god blandet musik og I har desuden mulighed for at komme med egne musik-ønsker.

  17. Hvordan kommer jeg hjem fra SuperEvent?

    Der er GRATIS ShuttleBus fra SuperEvent til Københavns Hovedbanegård, som kører med afgang fra SuperEvent kl. 23.15, kl. 24.00, kl. 01.00 & kl. 01.45.
    Det er nemt at komme til/fra SuperEvent både i bil og med offentlig transport.
    Vi ligger tæt ved motorvejsafkørslen ved Jyllingevej og vi har rigtig gode parkeringsforhold lige ved døren.
    Der er mange muligheder med offentlig transport, da Tæbyvej er en sidevej til Tårnvej og Rødovrevej hvor der går mange forskellige busforbindelser.
    Bus nr. 9A kører i dagstimerne med ca. 5-8 minutters interval og stopper på Tårnvej lige ud for Tæbyvej. I kan også fange Bus 9A på Jyllingevej.
    Bus nr. 9A kører til/fra Tæbyvej direkte fra/til Kbh. Hovedbanegård på ca. 20-25 min.
    Bus 9A kører fra SuperEvent imod København via Vanløse Station, Frederiksberg Rådhus, Vesterport station, KBH. H og videre til Christianshavn. I den anden retning kører 9A fra SuperEvent via Rødovre Centrum til Glostrup Station.
    Klik og hent: RUTEPLAN FOR BUS 9A
    Der er desuden mange andre busser som stopper på Tårnvej & Rødovrevej ud for Tæbyvej.
    Hvis I kommer med S-tog er nærmeste station Jyllingevej, hvorfra der er ca. 1,5 km til SuperEvent (ca. 15 min. gåtur).
    Tjek jeres rute på: Rejseplanen.dk

  18. Hvad er mulighederne for overnatning / hotel?

    Hvis I har behov for overnatning, vil det være mest praktisk, at booke hoteller i København i nærheden af Hovedbanegården, så I kan tage vores GRATIS ShuttleBus  fra SuperEvent til Københavns Hovedbanegård. Bussen kører med afgang fra SuperEvent kl. 23.15, kl. 24.00, kl. 01.00 & kl. 01.45.

  19. Er det let at parkere ved SuperEvent?

    Ja, der er gratis parkeringspladser lige foran vores EventCenter i Rødovre

  20. Hvornår kan man afhente evt. glemte ting (jakker, mobiler, sko, tasker etc)?

    Hvis du har været til et arrangement og har glemt noget, kan det afhentes efter nærmere aftale med SuperEvent. Vi har en “Glemme-kasse” hvor alle glemte effekter bliver samlet. Send os en mail på post@superevent.dk med beskrivelse af det glemte og dine kontaktdata. Så kontakter vi dig, hvis vi finder genstanden. Efter 2 måneder vil glemte ting blive kasseret.

  21. Er det muligt at komme til med kørestol, barnevogn o.l.?

    SuperEvents Festsal og Eventhal ligger i gadeplan, som gør det let at komme ind med kørestol, barnevogn o.l. – vi har handicap-toilet.

  22. Er julearrangementet hos SuperEvent kun for firmaer?

    Julefrokosten hos SuperEvent er for firmaer, virksomheder, statslige, regionale og kommunale institutioner etc.