SuperEvent har fokus på Coronavirus (COVID-19).

Denne side opdateres løbende i takt med udviklingen. Opdateringer af vilkår for bookinger vil løbende blive tilpasset og give bedre muligheder for ombooking ifht. regeringens anbefalinger omkring forsamlinger. Tilpasninger i bookingebetingelser vil udelukkende blive lempet og vi kommer til at strække os langt, for at imødekomme ombookinger, således at jeres arrangementer kan blive afholdt.

SENESTE OPDATERING 11/5 (tidligere opdateringer: 7/5-20, 6/4-20, 23/3-2020, 18/3-2020, 15/3-2020, 14/3 & 11/3-2020).


Hos SuperEvent tager vi smittefaren af Coronavirus meget alvorligt. Her kan du se, hvordan vi på bedst mulige vis forsøger at håndtere de udfordringer, der er forbundet med både de arrangementer, som allerede er planlagt og booket, samt nye arrangementer fremadrettet.

Vi tager vores ansvar som en del af oplevelses-industrien meget alvorligt, og vi tager myndighedernes anbefalinger om at undgå smittefare særdeles alvorligt.


Hvad gør vi hos SuperEvent?

  • I forbindelse med genåbningen af Danmark nu åbent for nye bookinger efter 8/6-2020 i vores EventCentre i København og Rødovre.
  • Nye bookinger er inkl. særlige betingelser med gratis ombooking, hvis dette bliver nødvendigt.
  • Vi lever naturligvis op til gældende retningslinjer om afstand, pladskrav og hygiejne.

Det kan være svært, at forudsige udviklingen og derfor får du som kunde særligt lempelige bookingbetingelser under coronakrisen med udvidede muligheder for, at ombooke eller flytte eksisterende bookede arrangementer.

Ønsker I at foretage en ny booking, men er afventende ifht. udviklingen af coronakrisen, får du særlige betingelser for nye bookinger, som foretages inden 31/7 med afvikling inden 31/10-20. Nye bookinger inkluderer således GRATIS OM-BOOKING, så I trygt kan booke et arrangement og ombooke det til en ny dato, såfremt I ønsker dette.


SÆRLIGE BETINGELSER for NYE bookinger under Corona-krisen:

NYE BOOKINGER foretaget i perioden 16/3 til 31/7-20 med afvikling inden d. 31/10-20 inkluderer GRATIS OM-BOOKING.

Sådan kan I benytte jeres gratis ombooking:

  • For nye nookinger som ligger til afvikling i perioden fra mandag 8/6 frem til lørdag 31/10-2020 gælder følgende:
    Evt. ombooking skal besluttes senest 2 uger før afviklingsdato og meddeles skriftligt til SuperEvent senest kl. 16:00.

Ved en ombooking kan I vælge, at flytte arrangementet til en ny dato efter jeres ønske. Hvis I ikke har fastsat en ny dato for arrangementet, kan I få udstedt et tilgodebevis på den bookede værdi, som I kan bruge fleksibelt til en ny booking indenfor 12 måneder.


SÆRLIGE BETINGELSER for eksisterende bookinger under Corona-krisen

BOOKINGER med afviklingsdato til og med 7/6-2020:
Der vil blive taget kontakt til alle gæster, som har bookinger til afvikling inden 7/6, for at finde en løsning. Kontakt os, såfremt du endnu ikke har hørt fra os.

BOOKINGER med afviklingsdato efter 7/6-2020:
Bookinger der ligger til afvikling i perioden mandag 8/6-20 og fremadrettet følger foreløbigt SuperEvents normale betingelser, som du kan læse her: Bookingbetingelser – Dog er der inkluderet gratis ombooking på nye bookinger jf. ovenstående.

Generelt vedr. ombookinger:
Hvis der er foretaget én gratis ombooking, vil det kun være muligt, at ombooke endnu engang uden beregning, såfremt der kommer en anbefaling eller et decideret forbud omkring større forsamlinger, som betyder, at det på den baggrund ikke er muligt, at afvikle arrangementet på den nye dato, som I har ombooket til.

Generelt for alle bookinger, som ønskes afbestilt ud fra vores almindelige betingelser, hvor der kan ske hel eller delvis tilbagebetaling.
Situationen med COVID-19 er helt særlig og vi håber på jeres forståelse for, at vi som virksomhed i øjeblikket får ekstra mange henvendelse og spørgsmål fra vores kunder, som vi forsøger at behandle og besvare hurtigst muligt. Ligesom mange andre virksomheder i oplevelses-industrien, arbejder vi samtidig på at omstrukturere ifht. vores medarbejdere og nedbringe vores øvrige faste omkostninger i virksomheden, samt skaffe likviditet til driften i virksomheden. Dette arbejde vil desværre tage noget tid at få på plads, og derfor vil der i øjeblikket være en sagsbehandling på op til 30 dage.


Hvis du har flere spørgsmål er du velkommen til, at kontakte vores kundeservice på tlf. 3871 1717 (p.t. er vores telefontid: tirsdag & torsdag kl. 10-14)