Firmafest med BreakoutGAME hos SuperEvent

Firmafester med det hele

Spændende Breakout GAME

Diskotek, Dans, Fest & Hygge


Firmafest med BreakoutGAME- Priser

  • Firmafest Sølv Alle priser er pr. kuvert ekskl. moms
  • kr. 796
  • 5 timers arrangement
  • Program: f.eks. kl. 17:00-22:00
  • Programstart efter jeres ønske
  • Velkomstdrink
  • 1,5 timers Breakout GAME
  • Stor 3 retters middagsbuffet inkl. kaffe/te
  • 5 timers Fri Blød Bar
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Kan bookes til minimum 40 kuverter
  • Kontakt os for tilbud ved +100 kuverter
  • Tilvalg: Julebuffet: kr. 40,- ekstra pr. kuvert 
  • Bestil nu
  • Firmafest Guld Alle priser er pr. kuvert ekskl. moms
  • kr. 896
  • 6,5 timers arrangement
  • Program: f.eks. kl. 17:00-23:30
  • Programstart efter jeres ønske
  • Velkomstdrinks
  • 1,5 timers Breakout GAME
  • Stor 3 retters middagsbuffet inkl. kaffe/te
  • 6,5 timers Fri Blød Bar
  • Ekstra tid inkl. Fri Bar: kr. 80,-/kuvert/time
  • Fest & dans til musik fra husets anlæg
  •  
  •  
  • Kan bookes til minimum 40 kuverter
  • Kontakt os for tilbud ved +100 kuverter
  • Tilvalg: Julebuffet: kr. 40,- ekstra pr. kuvert 
  • Bestil nu
  • Firmafest Platin Alle priser er pr. kuvert ekskl. moms
  • kr. 996
  • 8 timers arrangement
  • Program: f.eks. kl. 17:00-01:00
  • Programstart efter jeres ønske
  • Velkomstdrinks
  • 1,5 timers Breakout GAME
  • Stor 3 retters middagsbuffet inkl. kaffe/te
  • 8 timers Fri Blød Bar
  • Ekstra tid inkl. Fri Bar: kr. 100,-/kuvert/time
  • Fest & dans til musik fra husets anlæg
  • 4 timers Fri DrinksBar
  •   
  • Kan bookes til minimum 80 kuverter
  • Kontakt os for tilbud ved +100 kuverter
  • Tilvalg: Julebuffet: kr. 40,- ekstra pr. kuvert 
  • Bestil nu

Fri Blød Bar indeholder: Carlsberg, Tuborg, Husets Rødvin, Husets Hvidvin, Sodavand & Is-vand
DrinksBAR - Nyd en lækker BAR-drink:  Tequila Sunrise, Isbjørn, Filur, Brandbil, Vodka/Æble, Vodka/Juice, Vodka/Cola, Gin/Lemon, Gin/Tonic, Whiskey/Cola, Rom/Cola.
Se priser og udvalg af øvrige drikkevarer i vores Menukort

Programforslag til Firmafest med BreakoutGAME


Underholdning til Firmafesten

Til firmafester hos SuperEvent er der masser af underholdning, som rammer bredt iblandt alle gæster. Alle kan være med til det spændende BreakoutGAME, Bomb-in-a-Box.
Et spændende og udfordrende spil, hvor kreativitet, stress-tærskel og samarbejde bliver sat på prøve.

BreakoutGAME – Kan I demontere bomberne og redde verden?

En Terrorgruppe har planlagt en række bombe-angreb i 5 storbyer og en afstikker fra gruppen, som fik kolde fødder, er nu blevet myrdet.

Inden mordet nåede afstikkeren, at indsamle en række hemmelige oplysninger og værktøjer, bl.a. en kopi af gruppens scrapbog, samt andre vigtige dokumenter og tegninger. Derudover lykkedes det ham, at få fat i bombe-detonatoren. Alt dette er nu fundet i en gammel bunker under et militæranlæg.

Jeres indsatsgruppe er tilkaldt til stedet og det er nu op til jer, at prøve at få standset bomberne og redde verden!

Bomberne vil sprænge når nedtællings-uret på detonatoren om 60 min. rammer 00:00…

  • BreakoutGAME - Bomb-in-a-Box
  • BreakoutGAME - Bomb-in-a-Box
  • BreakoutGAME - Bomb-in-a-Box


Dejlig hjemmelavet klassisk buffet - leveret af Durlev's Gourmæt - Vælg imellem klassisk 1 eller 2

Stor hjemmelavet klassisk buffet 1

Varmrøget laks med sauce verte
Rejer med kaviarmousse, dild og citron
Skinke med melonsalat af feta, sprøde salater og kerner i glace
Skiver af marineret oksesteg med basilikumsolie
Helstegt kalvetykstegsfilet, stegt i citronpeber og havsalt, dertil kalveskysauce
Lammeculotte med hvidløgsbagte urter
Kylling gratineret i parmesanrasp
Bage kartofler med koldt bearnaisesmør
2 slags årstidens kreativ salater
Pastasalat i krydderurte-marinade samt tomathak på toppen
Hjemmebagt groft brød med rørt smør
Brownies med frugtpuré
Kaffe & te

Stor hjemmelavet klassisk buffet 2

Lakseriette af syltet og dampet laks rørt med friske krydderurter
Rejer og årstidens grønt vendt i sur/sød chilidip
Chaucutterifad med artiskokhumus, oliventapanade og kompot af soltørret tomat
Dertil 2 slags langtidshævet kernemælksbrød samt rørt smør
Oksetyndstegsfilet i madagaskerpeber
Braisseret grisekæbe a la saltimbocca
Kylling i wasabi, citron og akacie samt rødløg
Hertil kartofler i mockra og persille aioli samt bagt urtemos med parmesanrasp
2 slags lækre og tilpassede salater til ovenstående
Brownies med frugtpuré
Kaffe & te
Inkl. sodavand, Carlsberg, Tuborg & husets rødvin/hvidvin ad libitum i 3 timer

Faciliteter, billeder & video

Middag/Borddækning:
Bordene er dækket pænt op med sorte duge, bordløber, blomster og levende lys - rigtig hyggelig feststemning.

Faciliteter:
Stor flot festsal med lyse parketgulve, sænkede lofter med lys, der kan dæmpes og tilpasses festen.
Baren er en del af Festsalen, så det er nemt, at komme til drikkevarer.
Eventhallen ligger lige ved siden af festsalen, så I kan nemt skifte imellem at lave events, tage en svingom på dansegulvet og få en drink i baren.

Antal Gæster:
Vi har plads til 280 feststemte gæster i festsalen eller op til  430 gæster I alt i vores faciliteter.

Garderobe:
Hos SuperEvent er garderoben gratis.

Rygning:
Der er et rygeområde lige ved indgangen til SuperEvent. Rygeområdet er overdækket og der er terrassevarmer. Der må ikke ryges indendørs.

Adresse/Parkering/transport:
Tæbyvej 3-13, 2610 Rødovre (ved Damhusengen).
Det er nemt at komme her til både med bil og offentlig transport. Gratis parkeringspladser lige ved døren.

Skal I med offentlig transport ligger Jyllingevej station ca. 1,5 km. fra SuperEvent. Der kører forskellige busser på Tårnvej og Rødovrevej - bl.a. 6A, 13, 9A, 200S og natbus N-B 83N.

FAQ for firmafester hos SuperEvent

  1. Er der andre gæster til firmafest hos SuperEvent?

    Hvis I er nok gæster, kan vi arrangere en “lukket” firmafest kun for jeres firma/selskab.
    Ved lukkede arrangementer er kapaciteten op til 430 gæster afhængig af arrangementets sammensætning & program.
    Kontakt SuperEvent for at høre mere om mulighederne.

    Bemærk venligst at I ALTID har jeres eget område og egen buffet, ligesom aktiviteter og underholdning vil være dedikeret til jeres gæster.

  2. Vi ønsker "Fri bar" – er dette muligt?

    Der er inkluderet Fri Blød Bar i alle firmafester og i Platin-pakken er der også inkluderet Fri DrinksBar!
    OBS: snaps, alcopops, specialøl og lignende er IKKE inkluderet i blød fri bar.

  3. Hvad er med i Fri Bar, og hvordan foregår det?

    Fri Blød Bar: Husets Rødvin, Husets Hvidvin, Tuborg, Carlsberg, isvand og sodavand.
    På dette link kan I se priser og sortiment i baren inkl. husets rødvin & hvidvin: Priser på drikkevarer.
    Derudover har vi også andre vine, hvor der kun betales prisforskellen fra husets vin til den valgte.

    Fri DrinksBar: 4 cl. Bar-drinks – Tequila Sunrise, Isbjørn, Filur, Brandbil, Vodka/Æble/Juice, Vodka/Cola, Gin/Lemon, Gin/Tonic, Whiskey/Cola, Rom/Cola

    Under middagen vil SuperEvents personale sørger for, at I har drikkevarer hele tiden. I behøver derfor ikke at rejse jer op hver gang.
    Under jeres FunEvents og resten af festen går I bare op i baren, hver gang I mærker tørsten trænge sig på. Baren er godt bemandet, så alle gæster hurtigt kan blive forsynet med drikkevarer.

  4. Jeg er i tvivl om hvor mange gæster vi bliver – kan jeg justere i antal kuverter?

    Det er muligt at justere i antal kuverter efter booking, men bestil altid KUN til det antal I er sikre på at blive, så I ikke risikerer at skulle betale for gæster der ikke kan komme med til festen. Dog gælder, at bookinger foretaget mindre end 3 uger inden arrangement-dato er bindende og ikke kan aflyses eller nedjusteres i antal. Se i øvrigt vores bookingbetingelser.

  5. Der er gæster i selskabet der ikke spiser svinekød, er det også en buffet for dem?

    Vores middagsbuffet er sammensat, så der er et bredt udvalg af forskellige retter og derved meget at vælge imellem fra buffeten, selvom man ikke spiser svinekød.

  6. Er det muligt at bestille vegetarmad?

    Ja, i forbindelse med din bestilling skal du blot oplyse om hvor mange kuverter det drejer sig om, så sørger vores køkken for at vegetariske alternativer bliver serveret ved jeres bord.

  7. Vi har deltagere under 18 år – er det ok?

    Det er OK, at deltage i en firmafest hos SuperEvent, hvis man er under 18 år. Dog serverer vi ikke alkoholiske drikke til disse gæster.
    Kontakt os for mere information!

  8. Er der musik til jeres arrangement?

    Der er musik (afdæmpet) under middagen. I GULD & PLATIN pakkerne er der ekstra tid til at fortsætte festen efter middagen, hvor der vil være musik fra vores store anlæg, samt dansegulv. Husets DJ sørger for god blandet musik og I har desuden mulighed for at komme med egne musik-ønsker.

  9. Hvordan kommer jeg hjem fra SuperEvent?

    Det er nemt at komme til/fra SuperEvent både i bil og med offentlig transport.
    Vi ligger tæt ved motorvejsafkørslen ved Jyllingevej og vi har rigtig gode parkeringsforhold lige ved døren.
    Der er mange muligheder med offentlig transport, da Tæbyvej er en sidevej til Tårnvej og Rødovrevej hvor der går mange forskellige busforbindelser.
    Bus nr. 9A kører i dagstimerne med ca. 5-8 minutters interval og stopper på Tårnvej lige ud for Tæbyvej. I kan også fange Bus 9A på Jyllingevej.
    Bus nr. 9A kører til/fra Tæbyvej direkte fra/til Kbh. Hovedbanegård på ca. 20-25 min.
    Bus 9A kører fra SuperEvent imod København via Vanløse Station, Frederiksberg Rådhus, Vesterport station, KBH. H og videre til Christianshavn. I den anden retning kører 9A fra SuperEvent via Rødovre Centrum til Glostrup Station.
    Klik og hent: RUTEPLAN FOR BUS 9A
    Der er desuden mange andre busser som stopper på Tårnvej & Rødovrevej ud for Tæbyvej.
    Hvis I kommer med S-tog er nærmeste station Jyllingevej, hvorfra der er ca. 1,5 km til SuperEvent (ca. 15 min. gåtur).
    Tjek jeres rute på: Rejseplanen.dk

  10. Er det let at parkere ved SuperEvent?

    Ja, der er gratis parkeringspladser lige foran vores EventCenter i Rødovre

  11. Er det muligt at komme til med kørestol, barnevogn o.l.?

    SuperEvents Festsal og Eventhal ligger i gadeplan, som gør det let at komme ind med kørestol, barnevogn o.l. – vi har handicap-toilet.

  12. Hvornår kan man afhente evt. glemte ting (jakker, mobiler, sko, tasker etc)?

    Hvis du har været til et arrangement og har glemt noget, kan det afhentes efter nærmere aftale med SuperEvent. Vi har en “Glemme-kasse” hvor alle glemte effekter bliver samlet. Send os en mail på post@superevent.dk med beskrivelse af det glemte og dine kontaktdata. Så kontakter vi dig, hvis vi finder genstanden. Efter 2 måneder vil glemte ting blive kasseret.