FAQ

FAQ - ofte stillede spørgsmål og svar. Tryk på "info"-tegnet ud for et spørgsmål for at se svaret.

Generelle spørgsmål ved booking hos SuperEvent

  1. Hvor lang tid i forvejen skal man booke?

    Vi anbefaler at booke ca. 2-4 uger inden arrangementet. Det kan afhænge af bl.a. sæson, hvor fastlåst I er på et bestemt tidspunkt eller aktivitet/event.
    Grundlæggende kan man sige at jo mere fleksible I er mht. tidspunkt og jo flere events I booker, desto lettere er det at finde passende tider i booking-kalenderen til jer.
    I kan selv gå ind og se ledige tider, samt booke i vores ONLINE-BOOKING.

  2. Hvornår skal der betales for arrangementet?

    Se vores betalingsbetingelser for online-booking af FunEvents og BreakoutRooms HÈR.

    Se i øvrigt i øvrigt vores almindelige bookingbetingelser inkl. betalingsbetingelser for større arrangementer HÈR.

  3. Har I registreret min booking?

    Når du booker vil du modtage en e-mail med en specificeret bekræftelse med information om dato, program osv. Når du har modtaget denne bekræftelse, er din booking registreret. Kontakt os hvis du har booket og ikke har modtaget en bekræftelse indenfor max. 2 dage.

  4. Har I registreret min betaling?

    Hvis vi ikke har modtaget din indbetaling rettidigt kontakter vi dig. Din booking bliver IKKE slettet uden at du har fået besked fra os. Hører du ikke fra os, har vi modtaget din indbetaling og arrangement afvikles som aftalt.

  5. Får man rabat hvis man booker flere events?

    Ved booking af minimum 2 FunEvents i vores EventCenter får man inkluderet gratis drikkevarer. Værdien afhænger af bookingens størrelse.
    Ved udlejning har vi faste rabatsatser på vores i forvejen konkurrencedygtige udlejningspriser. Læs mere på vores hjemmeside for udlejning: SuperLEJ.dk

  6. Hvad er jeres afbestillingebetingelser?

    Ved mindre bookinger af FunEvents kan du afbestille indtil 3 uger før arrangementet uden omkostninger. Ved større bookinger (over kr. 5.000,-) gælder andre regler.
    Ved firmafester, julefrokoster og teambuilding, hvor der er personpriser, gælder andre betingelser.
    Se vores betingelser som du modtager ved booking af event/leje eller se bookingbetingelser HÈR

  7. Kan man deltage i aktiviteterne hvis man er gravid eller har dårlig ryg etc.?

    Alle kan deltage i SlotRace, Skydesimulator, QuizShow, Blackout og lignende aktiviteter, men vi kan ikke anbefale at deltage i de fysisk aktive FunEvents hvis man er gravid, eller f.eks. har dårlig ryg eller knæ. Det er dog normalt lige så sjovt at være tilskuer som at deltage.
    Nogle arrangører af events og arrangementer er ikke forsikret i tilfælde af uheld. Det kan f.eks. være hvis forsikringsselskabet vurderer, at lokaler, udstyr eller instruktion er mangelfuld i forhold til sikkerheden…
    SuperEvent’s faciliteter er altid godkendt af vores forsikringsselskab, vores udstyr er godkendt af Force Technology, hvor det kræves. Vi anbefaler, at man kontakter sit eget forsikringsselskab, for at høre nærmere omkring dækning af evt. hændelige uheld.
    Kontakt SuperEvent for yderligere vejledning/information.

  8. Hvor lang tid skal vi komme inden arrangementet?

    Vi anbefaler at komme ca. 15 min. inden start.

  9. Er der instruktører til de forskellige aktiviteter/events?

    Ja, hos SuperEvent har vi altid instruktører på alle vores events – dette er inkluderet i vores priser, undtaget ved udlejning/gør-det-selv .

  10. Hvad er prisen pr. deltager/person ved events og skal I vide hvor mange vi kommer til arrangementet?

    Når I booker FunEvents hos SuperEvent er det tiden man betaler for, hvilket i de fleste tilfælde gør prisen pr. person billigere og mere attraktiv. Det er derfor ikke nødvendigt for os at vide præcis, hvor mange deltagere der kommer – Se anbefalet tid/deltagere for de forskellige events i vores Event-oversigt.
    Der gælder andre betingelser for firmafester, julefrokost & teambuilding – se vores: Bookingbetingelser.

  11. Hvornår kan man afhente evt. glemte ting (jakker, mobiler, sko, tasker etc)?

    Hvis du har været i vores EventCenter og har glemt noget, kan det afhentes efter nærmere aftale med SuperEvent. Vi har en “Glemme-kasse” hvor alle glemte effekter bliver samlet. Send os en mail på post@superevent.dk med beskrivelse af det glemte og dine kontaktdata. Så kontakter vi dig, hvis vi finder genstanden. Efter 2 måneder vil glemte ting blive kasseret.

  12. Hvad er jeres åbningstider?

    Vi har åben i vores EventCenter, Tæbyvej 3-13, 2610 Rødovre, alle dage efter aftale. Der vil altid være en instruktør senest 15 min. inden arrangementstart. 

    Som udgangspunkt kan der tidligst bookes FunEvents med starttid kl. 9.00 og senest med sluttid kl. 21.00. De nævnte åbne/lukketider er ikke gældende for totalarrangementer, firmafester, julefrokoster osv.

  13. Er alle events indendørs?

    Ja, ALLE events afvikles i vores indendørs EventCenter.
    Vores EventCenter er desuden opvarmet hele året, så I ikke behøver bekymre jer om regn, kulde og dårligt vejr.

  14. Kan man købe drikkevarer i EventCenter?

    Ja, vi sælger kolde drikkevarer til fornuftige priser – Det er IKKE tilladt at medbringe egne drikkevarer!
    Book 2 eller flere aktiviteter og få et GRATIS BAR-kort. Barkort gælder kun på dagen, men der udleveres evt. varer fra baren svarende til restværdien, når I forlader SuperEvent.
    Læs mere om: Mad & Drikke.
    Læs mere om: EventPakker til Polterabend med rabat.
    Læs mere om: Firmafester med Fri Blød Bar

  15. Må man medbringe mad & drikkevarer hos SuperEvent?

    Det er ikke tilladt at medbringe mad og egne drikkevarer.
    Ved booking kan I bestille sandwich eller buffet til jeres arrangement.
    Det er ikke muligt at bestille mad på dagen hos SuperEvent.
    SuperEvent har en bar, hvor I kan købe kolde drikkevarer til fornuftige priser.

    Se priser på drikkevarer, sandwich og buffetter her

  16. Er det let at parkere ved EventCenter?

    Ja, der er gratis parkeringspladser lige foran vores EventCenter i Rødovre

  17. Er det nødvendigt at bade efter arrangementet?

    Vi anbefaler at medbringe en skifte T-shirt. Det er muligt at klæde om, men vi har desværre ikke badefaciliteter i Rødovre – vi har haft det tidligere, men kun ganske få benyttede sig af det. Vi anbefaler f.eks. DGI-byen i Kbh., hvor man kan leje et omklædningsrum med brusebad for ca. kr. 25,-/person.
    Kontakt DGI-byens bookingafdeling på tlf. 33298060 / 33298000 (hotellet).
    Alternativ mulighed er Vestbadet (Nykær 26, 2605 Brøndby), som kan kontaktes på tlf.:3675 3626.

  18. Hvordan kommer vi til/fra jeres EventCenter i Rødovre med offentlig transport?

    Bus nr. 9A kører i dagstimerne med ca. 5-8 minutters interval og stopper på Tårnvej lige ud for Tæbyvej. I kan også fange Bus 9A på Jyllingevej.
    Bus nr. 9A kører til/fra Tæbyvej direkte fra/til Kbh. Hovedbanegård på ca. 20-25 min.
    Bus 9A kører fra SuperEvent imod København via Vanløse Station, Frederiksberg Rådhus, Vesterport station, KBH. H og videre til Christianshavn. I den anden retning kører 9A fra SuperEvent via Rødovre Centrum til Glostrup Station.
    Klik og hent: RUTEPLAN FOR BUS 9A
    Der er desuden mange andre busser som stopper på Tårnvej & Rødovrevej ud for Tæbyvej.
    Hvis I kommer med S-tog er nærmeste station Jyllingevej, hvorfra der er ca. 1,5 km til SuperEvent (ca. 15 min. gåtur).
    Tjek jeres rute på: Rejseplanen.dk

  19. Er det muligt at komme til med kørestol, barnevogn o.l.?

    Vi har vare-elevator, som gør det let at komme ind med kørestol, barnevogn o.l. – vi har handicap-toilet.

  20. Skal man medbringe skiftetøj & kondisko?

    De fleste fysiske aktiviteter foregår på bare tæer eller strømper – der er blødt oppusteligt underlag eller judo-måtter og skumgummi-fodbolde, som det ikke gør ondt at sparke til. Det er en god idé at medbringe en skifte T-shirt.
    Til FodoldEvents (undtaget BungeeFodbold) skal der medbringes indendørs sko, så husk at medbringe indendørs kondisko, hvis I skal spille fodbold.

  21. Hvor mange skal man minimum være til aktiviteterne/events?

    Vi anbefaler normalt fra 5 deltagere og opefter, afhængigt af hvilke events der er tale om. Se anbefalet tid/deltagere for de forskellige events i vores Event-oversigt.

Spørgsmål vedr. Julefrokoster

Spørgsmål vedr. Firmafester

Spørgmål vedr. Breakout Rooms

Spørgsmål ved Børnefødselsdage

  1. Ved Børnefødselsdag: Hvilke dage kan vi benytte tilbud på børnefødselsdags-pakkerne?

    Børnefødselsdage kan som udgangspunkt bestilles til afvikling søndag-torsdag med 25% rabat på FunEvents.

  2. Ved Børnefødselsdag: Vi vil gerne holde børnefødselsdag en fredag eller lørdag kan vi det?

    Fra januar til marts kan børnefødselsdage bookes med 25% rabat på alle ugens dage.
    Resten af sæsonen anbefaler vi Jer, at bestille Børnefødselsdag til afvikling søndag-torsdag.
    Ønskes børnefødslesdag til afvikling fredag/lørdag betales normal-pris.

  3. Ved Børnefødselsdag: Skal der være en voksen til stede?

    Ja, vores instruktør/dommer står for afvikling af events. Men der skal være en til to voksne med til arrangementet.

  4. Ved Børnefødselsdag: Hvor høj skal man være til de forskellige dragter & events til børn?

    JuniorSumodragter passer til børn fra ca. 110cm til ca. 150cm.
    Almindelige sumodragter, BurgerStafet-dragter & Kænguruboksningsdragter passer til børn ca. 150cm og højere.
    Se i øvrigt vores anbefaling vedr. alder på dette link: BØRNEFØDSELSDAG

Spørgsmål vedr. udlejning

  1. Kan SuperEvent levere på Fyn eller i Jylland?

    Vi har vores EventCenter, lager & showroom I København. Det kan normalt ikke betale sig at SuperEvent stiller med personale, hvis afstanden er for stor, men kontakt os for prisforespørgsel på fragt af udstyr til Fyn/Jylland ved Gør-Det-Selv udlejning. De fleste af vores events kan man sagten selv stå for. Vi leverer komplet “pakke” med vejledning i opstilling nedpakning, samt regler for event etc.

  2. Hvor meget fylder udstyret når det er pakket sammen?

    Sumodragter inkl. måtte kan være i en alm. personbil, hvis der ikke er børnesæde, tomme flasker etc.
    Hoppeborge og andet udstyr kræver som udgangspunkt minimum en stationcar eller en lille varevogn.
    Kontakt os for yderligere information.

  3. Hvornår kan vi afhente udstyr i Rødovre (ved selvhenter-leje)?

    Det aftales ved booking eller i ugen op til arrangementet. Normalt kan I afhente dagen før og returnere dagen efter leje-dagen. I højsæsonen kan vi dog ikke garantere alle denne ekstra service.

  4. Hvad hvis det regner og vi har booket en udendørs aktivitet ud af huset?

    Alle events afholdt i SuperEvents EvenCenter foregår indendørs!
    Hvis du har booket events med instruktør ud-af-hus eller leje af udstyr, anbefaler vi at I har en indendørs løsning i tilfælde af regn. Det kan f.eks. være en sportshal, badmintonbane eller lignende. Alternativt skal aktiviteten indstilles imens det regner og genoptages, når det er tørvejr igen. Der kan evt. komme ekstra omkostninger til rengøring/tørring, hvis du ikke selv har mulighed for at ordne dette (se vores lejekontrakt for yderligere information).
    Oppustelige forlystelser må ikke benyttes ved vindhastighed over 5 på Beaufort-skalaen (ca. 38 km/t eller 8-10 m/s).

  5. Er jeres udstyr godkendt?

    Ja, lovgivningen kræver, at oppusteligt udstyr er godkendt af f.eks. Force Technology. SuperEvents udstyr er altid godkendt hvor det kræves. Hvis det kræves, leverer SuperEvent synsbog fra Force sammen med udstyret. SuperEvent har udstyret ansvarsforsikret i TRYG forsikring.
    Der opfordres i øvrigt til at tegne supplerende forsikring for arrangementets afvikling.

  6. Hvilken strøm skal der bruges til blæser til hoppeborg etc.?

    Der skal bruges alm. 230V, helst med egen fase, da der trækkes mange amp. ved start af blæser.
    OBS !!! Til SlusiceMaskine & RodeoTyr skal der være stik med jord.

  7. Hvor sent kan I afhente oppusteligt udstyr, som vi har lejet til vores fest/arrangement?

    Vi afhenter normalt senest kl. 21.00 ved udendørs aktiviteter pga. lys & dug.
    I højsæsonen kan det være nødvendigt/muligt at aftale afhentning senere, da vi ikke kan afhente alt udstyr på samme tid. Kontakt os pr. tlf. for yderligere information.

  8. Skal der være nogen til stede ved levering af lejet udstyr, hvis vi har booket SuperEvent til opstiling?

    Ja, der skal som udgangspunkt altid være minimum 1 person til at hjælpe ved opstilling/nedpakning, der skal være gode tilkørselsforhold for varevogn og parkering i umiddelbar nærhed af det sted hvor udstyret skal opstilles. Bemærk desuden pladskrav for de forskellige events angivet på hjemmesiden.
    Hvis det ikke er muligt at stille med en person, oplys det venligst ved booking, så finder vi en løsning.

  9. Får man nok forbrugsvarer med til Popcorn/Slushicemaskine?

    Man får altid rigeligt forbrugsvarer i forhold til det antal gæster der oplyses ved booking. Hvis der er overskud af forbrugsvarer, som er i ubrudt emballage, tager vi det retur.